Sağlık Bakanlığı, “Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan son 3 Türk vatandaşımız, ambulans uçak ile ülkemize getirilmiş olup, yakın takip ve izolasyon süreçleri başlamıştır. Daha önce ülkeye dönen 2 kişinin ardından, bu vatandaşlarımızdan da gerekli test numuneleri alınmış ve sonuçlarının negatif olduğu tespit edilmiştir. Belirtilen süre boyunca bu kişiler karantinada tutulacaktır. Yapılan sağlık izlemeleri sonucunda şu ana kadar 5 bireyde herhangi bir klinik belirti ya da semptoma rastlanmamıştır.” şeklinde bir açıklama yaptı. Ayrıntılarla ilgili gelişmeler takip edilecektir.
Related Posts
Demirci Kirazında 20 Bin Tonluk Rekolte Hedefi Belirlendi
Tüm dünyada tanınan coğrafi işaretli Demirci kirazında, bu yıl 20 bin ton rekolte hedefleniyor. Türkiye’nin önemli kiraz üretim merkezlerinden biri…
Alkollü Sürücü Trafik Kazasında Bir Kadın Hayatını Kaybetti
Tokat’ta 17 Mayıs 2026 tarihinde meydana gelen trajik bir trafik kazasında, karşıya geçmeye çalışan 35 yaşındaki Hurisel Ayça, alkollü bir…